2011. december 14., szerda

Nike táska - Jelenlegi ára: 2 650 Ft

A táska méretei:
Hossza alul mérve 38 cm
Szélessége alul mérve 17 cm
Magassága 21 cm
Vállpánt hossza 84 cm
A fogó része állítható, legnagyobbra állítva 47 cm
Amit még tudni kell a táskáról: én is a vaterán vettem, de végül nem használtam, mert nagyobb sporttáskára volt szükségem. Egy mosás, tisztítás ráfér. Két hibát találtam rajta, mindkettőt lefotóztam. Az egyik elől a pipa mellett, van egy pici zseb, ahol a cipzár nem jó, illetve az anyag szétfeslett. A másik egészen pici a varrás mentén.
Az alsó zseb az egész táska alatt fekszik, nem csak egy ernyő fér el benne.
Kérlek, a fentiek tudatában vásárolj!
Kérésre szívesen mérek még.


Jelenlegi ára: 2 650 Ft

Az aukció vége: 2011-12-30 00:31
. Nike táska - Jelenlegi ára: 2 650 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése